Friday, July 11, 2008

Üks tagasilöök ja mittetöötav sõrm

Täna katkestasin Põrgupõhja 2008 võistluse. Füüsiliselt oleksin suuteline seda läbima, aga tegelikult oleksin tahtnud ka paremat tulemust. Üks põhjustest, miks asi on nigel, peitub paremas käes. Nimelt käisin Ahvenamaal kayakiga sõitmas ja pärast mitu tundi kestnud heitlust avamerel, ei kuula kõik parema käe näpud enam korralikult sõna. Seepärast ma ka ei kirjuta praegu pikemalt, sest ilma nende näppudeta on seda väga raske teha. Teine ja veel olulisem põhjus peitub aga selles, et mul on filmitegemise tähtajad turjal. Olen seotud kahe filmiprojektiga, mis on saanud avalikust sektorist toetust ja mille taga on valmissaamise lubadus. Neist dokumentaalfilm "September 1944" on nagu nimi ütleb sõjateemaline ja peaks valmis olema juba septembris. Neid kes filmiasjandust teavad, need saavad aru, et minul ja minu produtsendil Kiur Aarmal on tegelikult tuli takus. Ta helistas mulle Põrgupõhja rajale paar korda ja ma sain aru, et käitun ikka tõelise narrina. Lõpetan võistluse kusagil pingerivi tagaotsas ja samal ajal vean alt ka filmimeeskonda. Nii need asjad tõepoolest ei käi.
Ütlen vaid, et ülejäänud meeskond oli meil vaimult väga tugev ja igavene kuulsus neile, et nad jätkasid. Võistlusest pikemalt siis, kui näpud jälle korralikult liiguvad.

No comments: